Privacyverklaring

Buurtvereniging `t Kraaiennest verwerkt persoonsgegevens zoals weergegeven in deze Privacyverklaring.

Verantwoordelijk voor deze verwerking is de secretaris van de vereniging:

Naam                :       Martien van Tuijl

Adres                :       Joh. De Kreijstraat 35

Plaats                :       3381DG Giessenburg

Telefoonnr        .:       06-15243070

Buurtvereniging `t Kraaiennest verwerkt volgende door leden zelf verstrekte persoonsgegevens;

• Naam

• Adres

• Email-adres

• Telefoonnummer

• Betalingstermijn

Buurtvereniging `t Kraaiennest registreert en verwerkt persoonsgegevens voor het bijhouden van een leden- en financiële administratie, voor het verzenden van informatie via e-mail en voor toegang tot de website

Buurtvereniging `t Kraaiennest bewaart je gegevens gedurende de duur van je lidmaatschap.

Elk lid heeft het recht te allen tijde zijn of haar persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens.

Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar de secretaris van de buurtvereniging.

Alle geregistreerde gegevens zijn inzichtelijk voor de bestuursleden van onze vereniging. De emailadressen zijn daarnaast inzichtelijk voor de websitebeheerder.

Het kan voorkomen dat er tijdens clubactiviteiten foto's genomen worden waar je herkenbaar op staat. Ook deze worden gezien als persoonsgegevens.
Indien je niet akkoord gaat met (openbaar) plaatsing op de website kun je een verzoek tot verwijdering sturen aan de websitebeheerder

A.v. Noordennen
Johan de Kreijstraat 34