2023 Boottocht op de Linge

We zijn met 15 buurtjes en 6 bewoners en Milly en tante Mar van Matthijs Marijke op cruise geweest.

Sommige gingen met de auto en de rest op de fiets.

We hebben genoten van een heerlijke lunch en de vaartocht richting Beesd was erg mooi.

Na de Lunchcruise op de fiets of auto weer richting Giessenburg.

Buurt BBQ 23-06-2023

Op vrijdagavond was er weer de Buurt BBQ op de speeltuin bij Mathijs Marijke.
Voorzitter Martin de Kuiper opende de BBQ en heette ons welkom. Er waren weer heerlijke salades en andere heerlijkheden gemaakt. Albert bakte het vlees weer heerlijk gaar en ook kon men zelf braden op een 2e BBQ.
De Jaarvergadering werd weer gehouden en alles werd weer goedgekeurd. Secretaris Ed vd Brink gaf na 23 aan een vervanger te zoeken.
Cor Both hield weer een wedstrijd spijkerslaan.
Arie van Noordennen gaf een dia presentatie over de clienten van Mathijs Marijke en over het Heden en Verleden van de Dorpsstraat.

Nieuwjaarsreceptie

Zaterdag 14 januari was er weer de Nieuwjaarsreceptie.
Deze werd weer gehouden in Mathijs Marijke. Ieder bracht wat lekkers mee.
Voorzitter Martin de Kuiper hield een toespraak en werd de leiding van Mathijs Marijke hartelijk bedankt voor hun gastvrijheid.
Ook vertelde Martin dat Cor Both met de BBQ weer een nieuwe wedstrijd spijkerslaan gaat organiseren.
De foto`s zijn gemaakt door Wim Oosterom.